گل ظرف چینی

پدرم در کودکی به من یک کاسه چینی با یک گل زیبای سرخ در وسط ظرف به من هدیه داد.

در طول این 70سال عمرم این ظرف بارها پر و خالی ازچیزهای خوب‌‌ و بد شده، بارها شکسته و بند خورده ولی این گل هم چنان در وسط این ظرف قرار دارد.

(درطول این زمانها  بعضی وقتهاظرف آلوده شده وگل ظرف کمرنگ شده ولی بعد از شستشوی اون جلا یافته)

من دارم میرم ونگران ازاینکه سرانجام گل ظرف چینی چه خواهد شد .

نظرات 2 + ارسال نظر
علی آزاد دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://tabirkhab.blogsky.com/

مرسی از نظر قشنگت و مرسی از متن بازم قشنگت.
به سان زیستن
یک لحظه در خورشید آرمیدن
سایه نور
زیباست این
تنم گرم
گداخته از شیرینی لحظه دیدارت
آفتابم باش ای گل سرخ در میانه کاسه‌ای که نور عشق را هدیه‌ام می‌دهی
با من بمان
و هدیه‌ام باش به نسلی که سوختن را بد گونه آموخته‌اند
رهایی این است.
دوست خوبم، اگر یه روزی روزگاری خواستی خوابات رو یه جایی تعریف کنی و یه چیزی بشنوی که ارزش شنیدن داشته باشه، در خدمتم. گل‌های بهاری بدرقه قدمت.

A..$@$...M سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ق.ظ http://khodsazi.blogsky.com

سلام
خوبی دوس جون
خوشی
نماز روزه هات قبول باشه
از اینکه اومدی به وبلاگم مممنون
منتظرم بیای به روزم
موفق باشی دوس گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد